Du kan kalla mig UGH!


Frukost på Karon Beach imorse,,,


Äh, ni behöver inte vara avis för att jag är i Thailand,,, det är lugnt.
Jag har nämligen bränt mig som fan. Trots solskyddsfaktor 30, 60 och 70 så har det gått åt helvete. Inte speciellt soligt heller, snarare ganska mulet och definitivt under ett parasoll.
Sol är inte AM's grej riktigt. Jag matchar mitt stjärntecken: kräftan. Eller kalla mig bara indian, det funkar fint det med. Har varit inne på ett av våra stammishak; massagehaket, som är granne med hotellet och blivit inlagd i Aloe Vera, det hjälpte inte direkt,,, 
Men nu när jag tänker efter igen,,,, så lite avis kan ni ju vara, imorgon åker vi till Phi-Phi Island och softar några dagar.

Du PK, idag åt jag sån där papaya sallad, som var så stark så munhålan exploderade. Den i Hong Kong var bättre.

Imorgon kommer skjutsen kl 7, in the fucking early morning,,, så over and out!

Mvh
AM

Kommentarer
Postat av: Pk

Auwwww papayasallad!

Kinesen å hennes immuna munhålor är mkt avis

2008-12-29 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0