Kampen om dansbanden



Idag flög vi hem. Så skönt. Undrar om jag någonsin kommer att köra långa sträckor igen,,,



Och nu ligger jag här på soffan och kollar på Dansbandskampen.
Som om jag inte fått nog av dansband,,, fniss. Jag och PK är ju hängivna Wisex fans och följer dom land och rike runt. Ja, det var iallafall något jag ljög en snubbe full av i fredags när vi var på galej.

PK & Uff-Uff. Tack för en najs helg! Det gjorde vi bra!

Pjärsan och Uffe. Ni är fantastiska som kan hålla det där jätteskeppet flytande under Forum. Puss till er och kram till er personal (utom han i DJn i schalgerbaren som vägrade spela schlager). Se till så att Morgan kommer och jobbar i Båstad i sommar.

Over and out! God natt!

Mvh
AM

Kommentarer
Postat av: Pk

Am Tack som fan själv! Vilken cirkus!

Och till Uffuff-Tack för en faantastisk underhållning!

Till snygge P med personal-Jag är oxå djupt imponerad över ert stora jobb och tålamod.

Så kul att se er igen!

och slutligen till Morgan- din jävla hjälte!



Mvh PK

2008-11-09 @ 19:44:11
Postat av: PTN

SKÖNT ATT NI ÄR HEMMA!!

2008-11-11 @ 13:10:11
URL: http://www.schlagerparty.se
Postat av: T

Tack för det fina första priset.



Sen säger jag bara MAGNUS....MAGNUS.....Magnus....????????

Men tyvärr utan autograf..... men den som väntar......



Och AM, du fattar ingenting eller???? Men vänta o se

2008-11-11 @ 13:30:20
Postat av: AM

PTN: Ja, det tycker vi också,,,



T: VA? HAR DU HÅNGLAT MED MIN KILLE?????????

2008-11-11 @ 13:38:17
Postat av: AM

Och du PTN, du vet att Magnus C är MIN kille. Du ska ge f*n i honom.

2008-11-11 @ 13:42:14
Postat av: T

......vänta o se...... jag tror det klarnar om en dag eller två....

2008-11-11 @ 13:48:30
Postat av: AM

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH MEN! Säg att du gjort honom straight och att han är kär i mig.

2008-11-11 @ 20:00:31
Postat av: Dilan Amin

Tjo !

vad gör du (a) ?



/ www.mramin.blogg.se

2008-11-11 @ 20:05:14
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0