Systrarna Fogmassa

Det var tråkigt att vara hemma i Båstad.
Jag och sonen drog till Stockholm.
Nu är han på fotomässa och jag hänger hos Malin och kollar på Bröderna Lejonhjärta, tur att man har vattenfast mascara, har för mig att det är lite seorgligt mellan varven. Kl 13 ska jag hämta sonen på Fotomässan, se ska vi shoppa fashion. Håll tummarna för att Gucci har skorna jag är på jakt efter!

PK är på Henke Mattssons 30-års kalas. Kl 10 när jag pratade med henne så drack hon öl. Och det vet vi alla vad det betyder. Hon kommer att spååååååra ikväll! Jag gillar PK när hon dricker öl, det blir så tokigt då. Men hoppa över Goosen snäckan, det blir aldrig bra!

Mvh
AM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0