hon har lämnat mig!

jahaja då sitter man här ensam framför denna
fantastiska nya blogg!
fattar ingenting som vanligt men va fan..
skit i d!
lör-kväll å am har lämnat pk å landet sverige..
känslan är bitterljuv men tippar på att
jag kommer att bli aningen gladare när jag senare
ska ägna heela kvällen åt att leka slottsfru,
vilket ni som känner mig vet..passar mig alldeles utmärkt!
tänker helt enkelt ersätta blodomloppet med vin å konjagare.
kanske få träffa jolantas nya man...?
dansa med måååna hela natten för att avslutningsvis
inta "the masterbedroom".  lamma i hovs hallar trakten sökes :):):):) 
en helt vanlig jävla vanlig hemmakväll :)

mvh Pk

Kommentarer
Postat av: PelleT

Hurru!

Vi måste skriva lite snyggare. Annars kanske man tappar intresse för denna blogg.

2008-10-18 @ 14:23:42
URL: http://www.ptn.se
Postat av: T

Håller med Pelle totalt. AM blir totalt tossig när hon ser att du inte använder stor bokstav där det ska vara det.



Men du sköter det annars bra. Ha en skoj kväll. Vill gärna se några bilder här från kvällen.

AM lärde dig väl att skicka bilder från mobilen hit till bloggen.



Kram T

2008-10-18 @ 18:30:42
Postat av: Pk

men herregud! flappna av

2008-10-19 @ 11:45:20
URL: http://medochutanklack.blogg.se/
Postat av: Balle

Shit vad du inte skriver med stor bokstav och så.

2008-10-19 @ 19:13:55
Postat av: PTN

"flappna" av. Kom igen nu "kinesen". :) Bättre kan du. Hade du inte en femma i svenska? Haha...

2008-10-21 @ 11:22:41
URL: http://www.schlagerparty.se
Postat av: AM

Men jeeesus. Flappna!

Jag skriver som jag gör och PK som hon gör!

2008-10-21 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0