Hur man bajsar ner sig på Gucci, helt enkelt.


Den här dagen.
Alltså, om man suckar djupt. Ända från djupet. Inifrån, lång inifrån.
Den jättesucken kan sammafatta statusen på den här dagen.
Extra festligt när vi shoppade väskor i Gucci butiken, sitter utmattade, bakis och väntar på kvitto. Lillebror och PK i samma soffan,,,, som vippar. Den är ett f-hår från att välta och hamna över lillebror osh PK. Den bilden, av att dom ligger på golvet i en flådig Gucci butik med en soffa över sig har gett många fniss idag. "Asså, hade vi hemnat under soffan där på Guccibutiken så hade jag skrattat så mycket så att jag hade skitit ner mig!" sammanfattade PK incidenten med. Tur är ju nu att den bara vippade till, det hade ju varit jobbigt att ha bajs i byxan, tycker AM.

Vi har hängt med Daniel och Raili idag eftersom att dom skulle flyga hem nu ikväll. Sista shoppingen skulle göras. Men först så åt vi frukost på Hard Rock Café. Bra bakisfrulle! Irrade runt i stan, åkte lite taxi, käkade sen lunch nere i hamnen och förevigade det med den här bilden. Jag anmäler härmed PK för fusk. Det är fusk att gömma sig bakom ett par solglasögon när jag står brevid med små svullna grisögon.






Nu ska det raggarduschas!
Sen ska vi göra lite Tsim Sha Tsui, hooden där vi bor!
Yes, vi börjar alltid på Haket med en stödöl, sen kan man gå vidare. Så är det med det!

Vi vill också passa på att be om ursäkt för eventuella telefonsamtal, SMS och MMS som kan ha inkommit under lördagkvällen. Vi tar absolut inget ansvar för detta!! Punkt.

Mvh
AM & PK

Kommentarer
Postat av: Frugan

Haha... Tänk om de i Gucci-butiken har en "you break it, you buy it" policy på möblerna...

2008-10-26 @ 16:33:25
Postat av: AM & PK

Frugan: Ja jävlar,,,, då hade Danne å PK fått ha ett varannan vecka grej med soffan, turas om liksom. :)

2008-10-26 @ 16:41:30
Postat av: Möget Magnusson

Looking good girls !! Åååå, Logga hjartat vad stolt jag hade blivit om du bajsat på soffan i Guccibutiken. Jag menar, Bajs på Guccisoffan i butiken VS Bajs på jackan i Statoilkön... Du hade vunnit med hästlängder :) Hi hi hi..

Jag hoppas ni har det bra mina änglar ! Puss

2008-10-26 @ 19:09:15
Postat av: Alex

Okej

2008-10-26 @ 22:48:42
Postat av: Mona

Anna, för helvete: Guccis SUGER! Gå genast tillbaka till ruta 1!

2008-10-27 @ 21:25:35
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0