Lite extra tjock bara

Sjukt jävla stressad!
Jag ska hinna med en date med PK ikväll också, vi ska gå igenom en bloggs olika funktioner. Hon ska bli sånt proffs på det här bilder och text så jag kommer att blekna. Så jävla proffsig så att Katrin Zytom,,,zyt,,,, zytomierschulman kommer att kasta onda ögat på PK när hon får den här sidan att ta 1a platsen på bloggtoppen. *host* Jorå, inget fel alls på mitt ego. Lite extra tjock bara, annars är jag nog nästintill perfekt, i mina ögon. *host igen*

Om jag har packat? Njaeeejoo. Lite. "Packa lätt!" skrev jag i PKs Guide till Hong Kong. Haha! Fy fan vilken dålig människa jag är. Jag har med mig mycket kläder.  Men nu hänger vi inte upp oss på det.

Ikväll kommer PK igång på riktigt med det här. Hon kommer att ta hand om er när jag jobbar där borta.

Vet ni, sen ska vi till Vemdalen också,,,, så bloggen har ett liv efter detta.
Då ska ni få träffa Uffe, Linda, Pjärsan och andra snygga människor.

Mvh
AM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0