Resfeber?

Vi får se vad som kommer upp här.

Kanske blir det bara en reseblogg från Hong Kong eller så jobbar vi lite hårdare med den och sparar till barnbarnen.
Det som först står på tur är en vecka i Hong Kong. Vi har pratat om det länge och i mitten av augusti så togs det stora beslutet. PK kommer ner till mig i Hong Kong när vi har jobbar färdigt, sen spenderar vi tid och pengar i staden som aldrig sover.
Hur det kommer att gå? Ja, det vete fan.

Ikväll käkade vi en avskedsmiddag på Papa's.(Hej Johnsan, P och Olof!) Jag överlämnade "Din guide till Hong Kong" med tydliga instruktioner om hur hon tar sig från punkt A till B till C till D, har vi tur så är jag på punkt D och tar emot.

Jag åker redan imorgon kväll, 22:50 lyfter planet. Och nu 24h innan så är väskan inte packad,,, tydligen så lider jag inte av resfeber. Well, vad jag har gjort är att sortera valutor och stoppat i olika små börsar. Euro, Hong Kong dollar och Yuen. Passade också på att fylla upp travel size flaskorna med shampoo och balsam, man måste ju vara snygg i håret när man är ute och reser. Resten av packningen kommer att hamna på plats,,, sen.

PK fasar sig för första kvällen i HK. Då är Raili och Daniel kvar. Den enda kvällen med hela familjen N. Självklart vill vi visa och göra så mycket som möjligt då! Det är möjligt att vi "ålar på tannaködded hem". Smällar man får ta!

Min vision är att vi ska underhålla er med bilder och betraktelser från vad som händer i livet. Önska oss lycka till!

Det är jag som är utan klack och PK med klack. Men det fattade ni nog!

Kommentera! Ju mer ni säger desto lyckligare blir vi!


Mvh
AM


Kommentarer
Postat av: PTN

Kina, kines och Anna. Hövva. Det därkommer ju bli tungt. Räknar med minst ett par hälsningar från stan!!

2008-10-17 @ 09:06:36
URL: http://www.schlagerparty.se
Postat av: AM

We will keep you updated!

2008-10-17 @ 09:52:07
URL: http://medochutanklack.blogg.se/
Postat av: Mona

Nämen, se på fan!



Här ska jag husera ofta!



Och skit att du inte hittade något på LV! KATASTROF!

2008-10-21 @ 20:17:26
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0