Tagen på sängen



Jajjemän!
Här sitter/ligger vi på hotellet och är jävligt förvånade övet att det inte finns kebab under täcket!
Klockan är strax midnatt och vi ska krypa ner under täcket, nyktra. En dag som denna vill vi inte ha så snart som imorgon igen.
Imorgon då? Joråsåatt, då ska det shoppas i Stanley.
PK hittade en kappa på LV (Louis Vuitton) för endast 33 900 kr idag. Alla bidrag emottages med stor tacksamhet. Hon vill även passa på att informera Pelle T att hans kortuppgifter är sparade, notan kommer strax. Och den kan bli lite saftig. Extra juicy liksom.

Hur går det med kommentarerna, vi ser att ni är här. Men ni är så tysta. Prata med oss.

11 dagar kvar Vemdalen, by the way. Elva dagar. Är ni beredda där uppe?

God natt!

Mvh
AM & PK

Kommentarer
Postat av: Hyena 1

Klart jag inte har pallat kommentera, har nämligen inte släppt min sjukt stora avundsjuka på att ni är på andra sidan jorden och shoppar-festar utan mig!!!

Fast efter att sitta här bakis och läsa era äventyr är jag inte så avis längre.

Jag är helt enkelt inte gjord av samma skrot och korn som ni... Hade varit totalt redo för rehab nu om jag varit hos er!!

pussar på er från en mindre bitter Hyena vän i SWE

2008-10-26 @ 23:18:24
URL: http://medochutanklack.blogg.se/
Postat av: PTN

Okej, HUR MÅR NI - EGENTLIGEN? :)



http://www.flickr.com/photos/ptn/2977007413/



haha!

2008-10-27 @ 10:37:37
URL: http://www.schlagerparty.se
Postat av: T

Jag har överfört 2 kr till Annas konto.

2008-10-27 @ 15:10:31
Postat av: Frugan

Jag förstår PRECIS varför ni inte har bloggat på 24 timmar för

1. en av er har redan hunnit bli bakis (och har ev haft ett homegame... extremt sluddrig info från)

2. den andra som var mycket osammanhängande överhuvudtaget. Det var något om homegame (annans inte egen), kebab och att fråga samma person TRE GG vad han heter.



Tjejer...det är underhållning i högre skolan när jag sitter i vintermörket på bussen från jobbet.



Just det, hittar du typ tröjor/mössor eller ngt annat till Sebbes julklapp från moster. han är 3 år.



Hörs imorgon då =)

hahah

2008-10-27 @ 19:16:44
Postat av: Mona

Vadå 11 dagar till Vemdalen? Du har väl lite annat du ska göra innan dess.....foto....Alex...hhmmm...BRÅTTOM!

2008-10-27 @ 21:24:06
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: LITEN

Men tjejer nog kan ni festa lite mer , på mig låter det som ni ÄR på rehab, MER KEBABER I SÄNGEN, Puss på er , ska lägga fler kommentarer när jag läst färdigt hela bloggen är ju ingen blogg tjej så jag tror att jag missat början och slutet hur nu man kan göra det. Kasta lego men gör det varsamt LOVE U. K

2008-10-27 @ 21:47:07
Postat av: LITEN

KÖP KAPPAN SVÄLT I ETT ÅR ; DET ÄR DET VÄRT

2008-10-27 @ 21:49:16
Postat av: Alex

Mona...alex.. foto.. va? Jag fattar inte.

2008-10-28 @ 08:41:01
Postat av: AM

Alex, Mona behöver en BRA bild på mig,,, har du någon?

2008-10-28 @ 14:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0