Avskedsbrev till en resenär från en resenär



Men PK, vi ses i Thailand då!
Kanske på den här beachen,,,
Destination Koh Samui, by okänt.

Du drar redan imorgon, jag drar den 20e.
Hälsa kamelerna, Sfinxen (utan näsa) och kom ihåg att gå in i pyramiderna är inte grejjen. Om ni mot förmodan vill göra det så var på plats i gryningen. Annars är det ett rent jävla helvete då passagen är lika bred som en vanlig amerikan eller tysk. Hur jag tog mig ut när en busslast tyskar var på väg in funderar jag på fortfarande. Passagen inne i pyramiden är inte tillräckligt stor för en tysk och en AM. Högst upp i pyramiden, där man får krypa sista biten, finns bara en låda av sten, Tydligen snubbens grav. Ta hellre en promenad runt pyramiden och förvånas över vilket jävla bygge det är.
Bry dig inte om araberna, dom är påflugna, otrevliga och inte att lita på.
Det finns inget att shoppa. Spara slantarna till Thai så shoppar vi tillsammans.
Annars är Egypten ett fint land med god mat. Gin & Tonic är internationellt, så oroa dig inte.

Efter våra utflykter så är det dags för huset.
Oj vad vi ska grilla där. Och sitta i Malin-stolar, Idun-soffor och spilla rosé.

Kanske vi ska ha en avskedsmiddag ikväll?
Capri kl 19:30?

Mvh
AM

Kommentarer
Postat av: Pk

Blir kameltändare för hela slanten:) Synd att d inte blev nån middag men jag e ju

en segkines...du kunde inte bara sagt att vi skulle till Capri när vi sågs igår?

Hälsa Sälen. Ses i Thailand!

2009-04-09 @ 11:34:29
Postat av: AM

Blev en busy dag igår ändå,,, hade inte oooooooorkat.

Ses i Thai!

2009-04-09 @ 12:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0