Utan vapen bland pölser och wienerbröd.



Nedräkning sker.
Sista dagen på mässan i Danmark. Om några timmar river vi montern, det får ta max en timme annars vi missar vi båten till Göteborg. Och nej, vi har ingen som helst lust att köra dit via alla broarna, Malmö och motorvägen upp. Båten får fan vänta på oss.
Imorgon vid den här tiden är jag i landet där ett paket cig kostar 80 kr, en pizza 150 ke och en öl 70. Norska kronor. En smärra förmögenhet. Men jag har laddat upp med en bag-in-box rosé från mataffären här i pölse-landet. Som hittat 89:99 danska kronor.

Jag undrar hur min vapendragare PK har det hemma i byhålan?
Någon som sett henne?

Mvh AM

På gensyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0