Hur stora risker vågar man ta?

PK,,, vad ska du ha på din?

Näh, skojjade bara.
Tänkte bara tala ut om SMSet du skickade tidigare ikväll.
Jag tror tanken med Goldedgen i fickpluntan var att slå ut mig totalt och sen håva in alla granna karlar själv.
Men icke! Det kan ju finnas ett smörgåsbord uppdukat, det tänker jag fan inte missa!
Men om det inte finns någon buffé, då kanske det lilla hjärtat kommer till användning.

Jävligt klurig ekvation,,,

Ska vi våga chansa?
Kanske lika bra att ta det säkra föra det osäkra,,, som en nödutgång.

Vi får diskutera det här på fredag efter jobbet.
Skriva en lista med för och nackdelar. Ha en vuxen diskussion om möjligheter och katastrofscener.

Du kan ju börja klura på det redan nu så får jag höra din ståndpunkt i sakfrågan framåt eftermiddagen.

God natt
AM

Kommentarer
Postat av: Pk

Va e d jag läser!!!!

Det är INGET jag planerat med tanke på att jag tappat tilltron till allihopa. Ännu en gång koncentrerar jag mig på hemmet ist:)



Klart pluntan ska med! den e ju ändå så liten å d finns inga nackdelar Am. Jag kan iaf inte komma på en enda.....

2009-02-27 @ 11:31:32
Postat av: AM

Kolla din FB.

2009-02-27 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0