Fuck you bandage-fjäll



Fuck you Norway!
Krossat ena fingertoppen och den andra är flådd, skinnlös. En liten arbetsplatsolycka helt enkelt. Med tokfeber och dunderförkylning snörvlade jag in hos läkaren, som var en klar 9a på en skala på 10. Blev omplåstrad under mycket pip.
Man kan säga att jag själv aldrig upplevt mig så här jävla ynklig.
Tur är väl att jag är klok, direkt när det hänt och jag uppfattat skadan så tog jag en tjock servett och klämde om fingrarna, höll handen på huvudet (ovanför hjärtat) och sökte vård.
Snyggingen sa att det var bra gjort.
Mitt i all kaos så började gråta och sakna sonen. Världens bästa unge är han, bara så ni vet. Jag tröstade mig med att lyssna på musik han lagt in i den fina presenten jag fick av honom i måndags. En knallrosa iPod Nano. Då kändes allt bättre.
Jorå, på bilden ser man klart och tydligt att jag fortfarande är feberrosig.

Monterbygget idag gick i fucking jävla snigelfart och resultatet långt under vad jag annars hade varit nöjd med. Men med ett lätt handikapp, saknande av prover och en kollega med tummen mitt i handen så blir det inte bättre.

Frisk imorgon! Banne mig!

Mvh
AM

Kommentarer
Postat av: Mona

Mmm. Karma. Minns att du sa att du avsa dig hjälp med monterbygget för det skulle "gå fortare själv och jag vet hur jag vill ha det.."



Du borde ligga hemma i sängen.

2009-01-22 @ 08:46:16
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: AM

Vet du, Mona. Jag gjorde ALLT själv ändå. Utom belysningen, som brukar ta en timme, det tog en hel dag för kollegan.

2009-01-22 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0