Månen är alldeles blå



Det började fantastiskt med skumpa som RT (Round Table) från Holland bjöd på.

Nej, det började mer fantastiskt på Porto Cervo på söder. Vilken kille som styrde skeppet igår. I´ve got his private number. Allt var perfekt, ni vet en kväll när alla bitar lägger sig på plats och bara blir så jävla bra. Du får mat som på ren svenska k*****r i munnen.  Fantastiskt är ordet.



Sen då???
Jo, jag krockade med den här sjukt snygga killen. Och på turistmanér ville jag ha bild på oss tillsammans.
På riktigt så läser jag hans blogg lika ofta som era bloggar och tar del i Köpenhamn och Stockholm, tågresorna och livet. I wish I was gay.
Nej, jag kollar sällan på dansprogrammet, men den här killen har en fantastisk utstrålning.  Eeeeeeeeeh, vid den här tidpunkten var jag överserverad, så hon med röda kinder på bilden kan vi ju bara stryka. OK?

Sen sprang jag på klubb-medlemmar.
OGAE.
Schlager.
Men dom var där i Let´s Dance-ärende, mitt ärende var bara lyckligt.
Vi var överens om PelleT och Eurovision Song Contest i Moskva. Sen pussades vi god natt och jag åkte till hotellet.



Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Mona

Och hur kommer det sig att denna kväll är KRAFTIGT censurerad här på bloggen...??

2009-01-17 @ 20:27:57
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: AM

Mona,,, du,,,,, vet du? Det som händer i Sthlm, stannar i Sthlm. ;)

2009-01-18 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0