Oslo by night

Man skulle kunna tro att jag bara har EN outfit att ta på mig nuförtiden.
Men igårkväll när jag skulle svida om till middagen inne i Oslo så tänkte jag "Äh men jag tar samma som i Stockholm sist, det var ju partysäkert!".
Sagt och gjort, som en repris från förra helgen så kommer här nya bilder fast med norrmän i huvudrollen.


Norska damer som är kunder till PK och snubben på bilden längst ner.



Lammkött som var sugen och ville hångla. Tji fick han.


Marko, en skitfull finne som säljer krukor och bor i Borås. Även en god vän till familjen Norling.

Funderar starkt på att köra med samma outfit i Danmark nästa helg!!
Tänk vilken snygg rosa-svart-turkos följetong ni får!

Vad hände i Sälen igår då?
PK körde tråkiga stilen och svarade inte när jag ringde inatt, men Johnsan kan man lita på. Vi talade ut om både det ena och det andra. Samtalet ska fortsätta när vi inte är så trötta som inatt.
Han lovade också att det skulle uff'as endel där i Dalarna.
Jag är sjukt avis på dom iallafall, dom har ju fått träffa världens bästa Kalle. Karl Strömmer är en hyvens kille.


"Haaaaa deeeee!" som man säger här i Norge.

Mvh
AM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0