Snart kommer snön,,,


Bild från i februari på Kalles balkong i Sälen, Harry's alltså.



Öppet brev till PK


Hej min lilla kines!

Du vet att vi inte har lång tid kvar nu.
Nedräkningen till höstens mässor startar,,, nu.
Jag hoppas att alla dom andra tjejerna,,, och Johnsan så klart, tar hand om dig när jag sitter på ett hotellrum i Helsingfors, Herning, Oslo, Stockholm, Birmingham eller Köln. Att ingen lämnar dig ensam. Du vet att du har Alex, han ställer alltid upp på dig. Ni kan hänga i hans bunker och lyssna på hans feta mixar. Kanske du får följa med till Madison nu när han ska bli nästa Axwell, fatta vilken succé han skulle göra om hade lite hangarounds.
Måååna, Bullen, Julia, Ebba, Johnsan,,, ta hand om min lilla kines när jag är borta. Lova!
Men först ska vi göra Madonna med Tony, Pelle T och tant Hessel! Sen tar vi riktigt farväl.
Och när jag är borta kan ni planera Vemdalen och Funäsdalen! Majs & Mos har bjudit hem oss till Funäs onsdagen innan Höstforum, sen ska han och Karl Erik Tommy följa med till Vemdalen,,, för inte ska vi väl göra Pjärsan besviken genom att inte dyka upp. Vi kan ta Vadstena kloster vid ett annat tillfälle.
Boka samma stuga som sist!


Din bästaste AM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0