Bilder och annat och lite till.

Jag har så ont i fötterna.
Jag är så trött.

PK, VS skorna finns bara att köpa på nätet.
Dom säljer inga skor eller kläder i butikerna. Bara beauty och underkläder. Pyttelite bikini i några butiker.

Här kan ni kolla på Alex's bilddagbok. Man klickar på datumet i kalendern på vänstersidan, sen kommer det upp miniatyrer. Förslagsvis är att ni klickar på den första bilden för vald dag och sen på "Nästa". På så vis kan ni följa hans "berättelse."

Eller:
Resan till NY <-- klicka här
Dag 1 <-- klicka här

Ja ni fattar, bra!
Nu ska jag sova!

Sol och blå himmel tar alla krafter! ;)
Sol och strålande blå himmel sa jag!!

Jeeesus vad jag är trött.

God natt.

Mvh AM

Kommentarer
Postat av: Pk

Nåja inga skor men kanske granna lögar...

2009-03-28 @ 10:54:41
Postat av: Jenny

Vann rätt danspar i Let's Dance?



Kommentera på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-03-28 @ 10:57:20
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Pk

Jenny-vi tittar inte på Let´s Dance..

har inte en aning om vem som vann

2009-03-28 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0