Den som spar han har!

PK,

Josåhärereliksom.
Nu i helgen ska jag till Stockholm och schlagra.
Nästa vecka ska jag åka lite till Norge och på fredagen har vi partaj med jobbet (alltså vilodag på lördag). Efter det måste jag packa inför New York,,, som jag åker till den 23e. Men du, 3e och 4e april ser jag ut att vara ledig.
Ska visserligen packa och slänga halva mitt hem. Men vi kan väl umgås lite fredagen den 3e, kanske MMM och Johnsan kan vara med?
För sen åker ju du till Egypten och när du kommer hem därifrån så är jag i Kina,,, och åker direkt till Thai.

Eller ska vi spara oss till den 25e på Koh Samui?
Kanske utmana och spara oss till Lillebrors födelsedagskalas den 1a maj?

Att spara oss är ju nåt vi aldrig fått guldmedalj i,,, man kanske skulle prova att nå den pallen?

Mvh
AM

Kommentarer
Postat av: Pk

Här sparas ingenting!

Klart vi ska ses över en lätt middag med goldedge i guldfiskskålar den 3!

Kontaktar MMM så kan du ragga Johnsan!

2009-03-11 @ 10:01:59
Postat av: AM

fniss

Jo, jag ska ragga upp Johnsan.

2009-03-11 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0