Massa frågor..... och svar!



Våren har minsann landat i byn å med den följde en massa frågor utan svar....

Kan man glida ner i Am´s bubbelkopp redan nu?
AMs svar: Nej, man måste vänta till den 4e maj.

Är den amerikansk?
Svar: Vet ej, lovar att undersöka saken. OM den är amerikansk så har jag nåt gemensamt med SS.

Ska man skaffa sig fordon med hjul å styre nu när Am flyttar upp på "hyllan"?
Svar: Fordon med styre är förenat med massor av skydd, såsom knäskydd, tandskydd, armbågsskydd, rymddräkt, hjälm med visir, pedalvänliga skor (ej klack) mm mm.

Eller förlitar vi oss helt på Kentsan?
Svar: Måste boka möte med K angående sommaren.

Bör man kräva sin trisslott av subbskaftet på lör eller ska man köra den vanliga "hejhej"?
Svar: Trisslott, trisslott, TRISSLOTT!!! Hur många är jag skyldig dig förresten?

Åker vi till Vegas när Pk fyller år?
Svar: Beror på, har dom kanaler och gondoler där?

Varför har inte vardagsrummet(kröken) öppnat sina portar för en dagens rosé ännu?
Svar: För Pjärsan inte älskar oss längre? Alternativt att han vill först ha sin fest så att han vet hur mycket som går sönder och måste åtgärdas innan vi kan hänga i vårat vardagsrum igen.

Och kommer Morgan servera oss den när d väl händer?
Svar: Morgan har svikit. Han är nån jävla chef nånstans,,,

När ska AM å PK ses igen?
Svar: 3e april är bord bokat hos Johnsan och Olof!

Hur många kg får Am har med sig hem från N.Y?
Svar: 32 kg! 64 kg med Alex. Plus handbagage!

Och hur många Victoria´s Secret lipgloss blir d?
Svar: Hmmmm,,, till mig själv, kanske 12 st. Sammanlagt med inköp till Er blir det cirka 42!! PLus en jävla massa annat från samma butik!


När ska jag ruttna på å ha byns offentligaste balkong?????????
Svar: Du har redan tröttnat!!




Mvh PK




Många kluriga frågor, tyckte AM.

Kommentarer
Postat av: E

Vegas!!!! Absolut. Hyena friar till hyena så kan vi köra ett riktigt glammigt vegas bröllop!

"och så levde de lyckliga i alla sina dagar, med sina beaversar/rabbitar"

Vem behöber män när dessa skapelser finns!!

Får jag ett JA?!?

2009-03-18 @ 16:50:34
Postat av: Pk

JAAAAAAAAA!

2009-03-18 @ 16:52:25
Postat av: PK

Tack AM. Man kan lita på dig!

Känns mkt bättre nu

2009-03-18 @ 20:04:43
Postat av: Anonym

Dendäringa trisslottsfrågan va klurig.....

räknar. Återkommer med svar mellan 4ögon,kanske bäst så :)

2009-03-18 @ 20:35:41
Postat av: AM

fniss

2009-03-18 @ 21:54:42
Postat av: Mary H

Ni är som två små vårvioler ni minsann!



Miss you o hoppas på att ses om inte alltför lång tid!

Kramar,

M

2009-03-19 @ 20:47:20
Postat av: Pk

Auw Mary H! Vi saknar dig åsså!

Har du Båstad på schemat snart???

Kram

2009-03-20 @ 08:11:42
Postat av: AM

Tant H! Du måste komma ner. I maj eller senare, helst senare kom jag på nu när jag kollade i kalendern. När jag har min nya lya så att du får plats. Och när du har kommit ner så ska du få starta upp ett dansgolv nära oss, medans vi som vanligt bara är snygga i baren.

Saknar dig! Pusspuss

2009-03-20 @ 09:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0