Publiceringskontrakt är ju inte underskrivet



Det här är Golden Circle på Madonnas konserter!
Och den lägger jag enbart upp för att göra er avis.
Tack vare världens bästa Schlager-Madonna-vapendragare Tony så ska jag och PK stå där i den gyllene cirkeln i Göteborg senare i sommar.

Well, det fanns ju vissa villkor,,, att vi inte publicerar fler partaj bilder på T.
Men han är ju så söt när han är vinglig, så jag kan inte lova det.
Hoppas du inet blir arg T, för efter vår helg i Stockholm så kommer det garanterat att dyka upp bilder liknande dom från Malmö. Flåååt.

Mvh
AM

Kommentarer
Postat av: T

Vi får ta med oss en påse Kinapuffar så blir nog helgen lyckad

2009-03-11 @ 21:34:03
Postat av: AM

Puff, puff.

2009-03-11 @ 21:38:31
Postat av: Pk

Auw ,va fint att ni kommer sakna mig! Men ni har ju redan hittat substitit så vad kan man säga-röj för kinapuffen å!

2009-03-12 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0