Det var jävligt mycket guld som glittrade



Det här är vad det handlar om: Med och utan klack.


Hotellet bjöd på skumpa. Två flaskor.
Ska man ge godis till små barn? Ska man ge skumpa till AM och PK?
Vi tömde en flaska och gick sen ut på stan för att äta kött. Man måste grunda bra. Kött, fett och salt.
Sen tillbaka till rummet för vila, smink, klädbyte, glittersprayande och mer skumpa.

Sen började det dra ihop sig för schlager.


AM och PK lärde Tant Hessel alla tricks dom kan, här jobbar vi på "Dubbel espresso och guldkant". Tant Hs guldkant försvann i PK & AM tempo, snyggt!


AM och Pelle T Nilsson. The one and only.


Marie "Tant All In" Hessel och PK.

När schlagret var slut var vi sjukt snabba att ta en taxi till Prins Bernhard där schlager, skumpa och andra vänner väntade.


PK, Pelle T, Ebba och AM.


Snygga Ebba dök upp!


AM dansade och gick loss, därav den kräftliknande nyansen. Det var ungefär här som Tant Hessel ägde dansgolvet och knäppte upp fler knappar på sin blus.


Det här är beviset, se vilken dansstil vi har. Måste ha varit Linda Bengtzing i högtalarna.


Ja just det. Tony kom också! Med gyllene skor och allt. Yepp, Tony på pallen, han tog guldmedaljen. Bra jobbat! Vi är stolta över dig!


Klassiker, toabild.
Fuck you schlager-fjäll!

Kommentarer
Postat av: T

Tack båda två för en underbar kväll..... jag skrattar fortfarande......

2009-03-02 @ 09:11:02
Postat av: AM

T, jag skrattar också. Framförallt till filmen jag har i min mobil på dig. Ska se om man kan skicka den.



Tant Hessel vill att vi kommer upp till Gbg dagen innan Madonna och festar lite med dom. Vad tror du om det?

2009-03-02 @ 10:58:30
Postat av: T

Låter bra, eposta den gärna eller mmsa

2009-03-02 @ 11:19:32
Postat av: Pk

T: Tack själv! jag skrattar oxå faktiskt...

å undrar fortfarande varför du bet dig fast i kinesens tutte!?

Am å T:klart vi ska upp till Tant Hessel!

Hon e min dansgolvs-idol!!!!

2009-03-02 @ 14:25:46
Postat av: E

Tack sötaste A.M och P.K för en helt underbart galen kväll och för att en hyena fick va med!!

Om den där filmen i mobilen är vad jag tror att den är vill jag med ha den, eller kanske inte... lol



pussar och kramar till er båda!!!

2009-03-02 @ 15:30:59
Postat av: AM

E, jag skickar filmen till PK så kan hon skicka den till dig! Haha!

Väntar på T's reaktion, han fick den för ngn timme sedan,,,,

2009-03-02 @ 16:02:22
Postat av: Mary H

Ha ha ha - Jag noterade den djupa urringningen innan jag läste texten:

"AM dansade och gick loss, därav den kräftliknande nyansen. Det var ungefär här som Tant Hessel ägde dansgolvet och knäppte upp fler knappar på sin blus."

Bra - oj, vilken rolig blogg - mycket, mycket glädje var det i helgen mina vänner!!!

2009-03-02 @ 18:49:06
Postat av: AM

Tant H, sen kan man ju undra varför du inte var med på bilden som finest.se killen tog,,,,

Men det har vi ju svaret på, du öppnade (fortfarande) dansgolvet då. Ja jävlar vilken öppning det var!

2009-03-02 @ 21:12:10
Postat av: Mary H

Kom hit nu och dansa!

2009-03-02 @ 21:59:10
Postat av: AM

Det är bara ett problem Tant H. Vi dansar faktiskt inte.

Det är en av dom absolut värsta sysselsättningarna vi vet,,, om det inte är för att få oss att nyktra till.

2009-03-02 @ 22:08:23
Postat av: Pk

2009-03-03 @ 16:21:39
Postat av: PK

Tant H:Kom hit du å dansa! Den här byn kan behöva dansproffs med schyssta tuttar! Am kan ta en runda på baren med dig-har hon gjort förut:)



E: Tack själv hyenakollega-d gjorde vi bra!

2009-03-03 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0