Funkar det med mobilen nu då?

619d2f532c7eccf6cd326e13770105e3.png


Funkar det med mobilen nu då?

Dialog på MSN strax efter:

kanogga säger:

men herreguuuud! vad gör vi. varför ser jag ut sådär???


Anna säger:

jag tror att vi är berusade,,,,


kanogga säger:

å fan! d ena liila kinesögat e ju helt borta! trodde inte "under ytan" va så poppis i thai


Anna säger:

kan va thai-influensan


kanogga säger:

fniss


Anna säger:

och som vanligt har jag drabbats av röda hund, i parier, inga prickar, här tar vi röda hund fläckar i hela fejjan

partier heter det


kanogga säger:

måste varit första kvällen efter popcornen å den avslutande bucket

om vi e hälften så snygga ikväll å jag e nöjd.

ufff va bakis vi ska va imorrn. men du..... vart bakisäter vi!!!  de e ju inte sön å papas brunch??!!!!

aaaaaa kröke å bookmaker m pompa!


Anna säger:

nej, det var inte från första kvällen, utan från Looooser kvällen då vi alla förlorade i 4-i-rad mot dom pyttesmå barnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0