Inte lika fluffigt som sockervadd, men kanske lika klibbigt.



Det här med fluffiga frisyrer är nog min grej.
Det här är en morgon på ett hotell i Stockholm.





Fast kvällen innan uppvaknandet var jag ganska snygg.

Ska klippa mig imorgon, är nog inte fluffig alls på söndag morgon.
Jag lovar att hålla er informerade!

Är det någon som sett en rosa kalender som det står "ANNA" på, eller kanske står [email protected]. Minns inte vilket, bara att den är rosa. Alex moppenycklar är borta också, han behöver dom snart, ska ju hämta Pelle T på flyget nästa fredag. Går också bra om någon har en flakmoppe att låna ut, Pelle T gillar nog flak bättre, kanske.

Jag funderar på att provduscha i rymdraketen vi har där nere,,,,

Mvh
AM


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0