Syntet, dun eller kebab, känns som det kvittar!

Hej,

Minns ni när jag och PK var i Hong Kong och käkade middag med våra leverantörer?
När jag var där nu i april så stod det middag på schemat igen. Fattar inte varför dessa middagar alltid slutar på Haket och sen kebabhaket "Heloooo, long time no seee youuuu!".

Hittade dom här bilderna på Fejjan igår från senaste tillställningen.


Jag och Joe rockar loss på gatan. Yes, baren är liksom ute på gatan, drinkarna har man i blomlådor.


Jag och Mavis tar oss också en svängom.


Brudarna, Gracie och Maggie. Sen blev Gracie sur på Joe för att han var berusad så dom fick åka hem. Jesus vad är det för fel på folk som lever i par???

Jorå, det var en trevlig kväll i vanlig ordning.
När jag vaknade märkte jag att jag haft kebaben som huvudkudde, riktigt ofräscht. Men pompan hade jag käkat upp. Undrar om kebabtanten tänker på mig ibland,,,


Mvh
AM


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0