Vem ska jag ringa?

0-3bbf7d0ccf801e1c2758ae1b58da33a4.png


Från Facebook:
"George Merowgan Sephan (Alex alltså, hans nya nick på FB) hör hur en mobilkamerasfokus-ljud piper, och tänker att snart är det nog ett nytt inlägg på medochutanklack.blogg.se"

Mycket riktigt, jag kollar på bilden av mig själv och skrattar lite. "Hur faaaaan ser jag uuut?!".
Bohemian Rhapsody ringde och ville ha tillbaka sina byxor.
Stureplan ringde och ville ha tillbaka sitt plut med läpparna.
Übertönten ringde och ville ha tillbaka sin pose.
Pjärsan ringde och portade oss från Hamnkröken,,, nähe, nej det gjorde han inte alls. Han bara bjöd på fikat, bra kille. Puss på dig snygge P!

Jag tror att jag går och lägger mig istället.
Lassemaja, PK alltså, sover nog redan. Brunch brukar ta hårt på oss på söndagar.

Mvh
AM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0